Palautus käyttäjän toimesta #
- Käyttäjä voi palauttaa salasanansa kirjautumissivun “unohditko salasanasi?” -linkistä.
- Kirjaamalla käyttäjänimensä (puhelinnumero, ellei nimeä ole käyttäjän asetuksissa muutettu) ja painamalla “lähetä” käyttäjä saa kymmenen minuutin sisällä sähköpostiinsa viestin, jonka kautta salasanan pystyy palauttamaan.
- Huom! Jos organisaatiosi käyttää Microsoft-kirjautumista, voit palauttaa salasanasi painamalla ”Sign in with Microsoft” -painiketta ja seurata sivuston tarjoamaa polkua salasanan palauttamiseen.
Vaihtaminen käyttäjän toimesta #
- Käyttäjä voi vaihtaa salasanansa itse Secapp:in kautta, mikäli hän pääsee kirjautumaan sisään.
- Käyttäjä saa omat tietonsa auki
- Websovelluksessa: oikean yläreunan oma nimi -> Asetukset
- Mobiilisovelluksessa: oikean yläreunan kolme pistettä -> Asetukset -> Oma nimi.
- Salasanan voi vaihtaa kirjaamalla uuden salasanan sille määrättyihin kohtiin, selaamalla sivun pohjalle ja painamalla “tallenna”.
Palautus henkilökunnan toimesta #
- Henkilökunta-käyttäjätason (pääkäyttäjä, järjestelmän hallinnoija, tähdellä merkitty käyttäjä) käyttäjä voi resetoida käyttäjän salasanan.
- Käyttäjän asetukset saa auki klikkaamalla käyttäjän nimeä “käyttäjät” -sivustolla.
- Asetuksista käyttäjälle voidaan lähettää automaattinen “palauta salasanasi” -viesti kytkemällä “resetoi salasana” päälle, valitsemalla pudotusvalikosta viestin vastaanottotapa, selaamalla sivuston pohjalle ja painamalla “tallenna”.