Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, kuinka montaa eri järjestelmää päivittäisessä työssäsi käytät, hallitset ja valvot? Yhä digitalisoituvassa maailmassa niitä varmasti riittää. Päänvaivaa saattaa aiheuttaa järjestelmien yhteensopimattomuus, käyttöön liittyvät ongelmat sekä sopivien järjestelmien valitseminen useiden vaihtoehtojen joukosta. Kuulostaako tutulta?
Entä jos joku kertoisi sinulle, että voit päästä helpommalla? Se nimittäin on mahdollista – useita eri arjen töitä voidaan hoitaa samassa paikassa, niin että järjestelmä itse kertoo sinulle kun jokin on pielessä tai tarvitsee huomiotasi. Kun jotain odottamatonta tapahtuu, päivät ovat kiireisiä tai sinun täytyy olla perillä siitä, mitä organisaatiosi eri osoitteissa milläkin hetkellä tapahtuu, Secapp on pettämätön työparisi.
Tämän artikkelin luettuasi tiedät, miten Secapp voi auttaa organisaatiotasi lyömään monta kärpästä yhdellä iskulla ja korvaamaan monta erillistä järjestelmää yhdellä yhtenäisellä ratkaisulla.
Monta kärpästä yhdellä Secappilla
Keskusteluissa asiakkaamme usein yllättyvät siitä, kuinka montaa järjestelmää Secapp voikaan korvata. Esimerkiksi Suomen lentopelastusseura hoitaa useita tehtäviä, kuten hälyttämisen, raportoinnin ja tehtävien koordinoinnin Secappilla, jotka ilman Secappia täytyisi todennäköisesti hoitaa monen eri järjestelmän kautta.
“Jos meillä ei olisi Secappia, niin meillä pitäisi olla joku muu, ehkä mahdollisesti kaikkiin toimintoihin erikseen. Mitä enemmän on erilaisia sovelluksia jotka toimivat pikkuisen eri tavalla, sen vaikeammaksi tämä homma menee. Nyt kun hoidamme kolme kärpästä yhdellä Secappilla, niin sehän menee mukavasti.” Arto Kupiainen, valmiuspäällikkö, Suomen Lentopelastusseura
Etelä-Savon hyvinvointialueella Secappia on käytetty laajasti esimerkiksi töihinkutsuihin, häiriötilanneviestintään ja yksintyöskentelyn turvaamiseen. Organisaation tavoitteena on ollut löytää yksi järjestelmä jonka kautta voidaan hoitaa mahdollisimman monta asiaa, ja toive on Secappin avulla toteutunut.
“Olemme kokonaisuudessaan olleet tyytyväisiä siihen, että yhdellä järjestelmällä pystytään tekemään monta asiaa. Se helpottaa myös henkilöstöä, kun ei ole useita opeteltavia järjestelmiä. Koska taloudelliset resurssit ovat rajalliset, on entistä tärkeämpää, että käytettävät järjestelmät palvelevat käyttäjiä monipuolisesti ja kustannustehokkaasti.” – Seppo Hujanen, turvallisuuspäällikkö, Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa
Seuraavaksi käymme läpi tarkemmin, kuinka voit hoitaa yhdellä järjestelmällä useita organisaatiosi arjen tehtäviä.
Viesti luotettavasti arjessa ja kriiseissä
Secappin Pikaviestintä on tietoturvallinen vaihtoehto kuluttajien pikaviestisovelluksille, kuten WhatsAppille, Slackille tai Teamsille. Lisäksi se on kustannustehokkaampi tapa viestiä verrattuna tekstiviesteihin ja puhelinsoittoihin. Secappin Meetillä voidaan korvata Teams- ja Google Meet -videoneuvottelut samassa viestintävälineessä jossa arki- ja hätätilaviestintäkin tapahtuvat.
Kaikki Secappissa jaetut tiedot pysyvät aina asiakkaan omistuksessa ja hallinnassa Suomessa sijaitsevilla palvelimilla. Voit siis jakaa rauhallisin mielin erilaista sisältöä, kuten kuvia, tiedostoja ja ääniviestejä. Secappissa voit hallinnoida yhteystietoja keskitetysti sekä määritellä tarkasti, keitä keskusteluihin kuuluu ja mihin tietoihin he pääsevät käsiksi. Voit poistaa tietoja keskitetysti etänä tai estää pääsyn tietyltä laitteelta esimerkiksi laitteen kadotessa. Secappin Chatin avulla myös työviestintä pysyy erillään vapaa-ajan viestinnästä.
DNA on huomannut Secappin keskitetyn käyttäjänhallinnan ja tietoturvallisuuden merkityksen oikeiden henkilöiden tavoittamisen ja viestinnän turvallisuuden kannalta.
“Jos käytössä on monia erilaisia viestintäkanavia, on olemassa riski, että tieto hajaantuu eri paikkoihin. Tällöin yhteystiedot ja yhteyshenkilöt eivät pysy ajan tasalla ja viestintä lipeää helposti muihin chat-sovelluksiin, jotka eivät ole yhtä turvallisia ja ryhmissä voi olla mukana esimerkiksi talosta jo lähteneitä henkilöitä” – Tomas Lång, prosessikehitys- ja viranomaispalveluiden johtaja, DNA
Toisin kuin tekstiviesteissä, puheluissa tai WhatsApp-viesteissä, Secappilla voidaan jakaa myös sensitiivistä tai kriittistä tilannetietoa tietäen, että se pysyy turvassa ja suojassa kolmansilta osapuolilta. Näin pysyt ajan tasalla siitä mitä tapahtuu organisaatiossasi, sen eri toimitiloissa tai muissa tilanteelle olennaisissa organisaatioissa. Kaikki Secappissa tehdyt toiminnot tallentuvat järjestelmään, joten sekä reaaliajassa että tilanteen jälkeen on helppo tarkastella, miten tilanne eteni.
Lue lisää ja katso vertailutaulukko siitä, kuinka tietoturva toteutuu Secappissa verrattuna muihin yleisiin viestintätapoihin.
Varmista ihmisten tavoittaminen
Miten organisaatiossasi välitetään nopeasti koko henkilökuntaa koskevat ilmoitukset tai varmistetaan että tieto hätätilanteesta tavoittaa heti kaikki oleelliset henkilöt?
Secappilla arjessa tiedottaminen ja kriisitilanteessa hälyttäminen onnistuu jopa 90% nopeammin verrattuna perinteisiin puhelu- ja tekstiviestiketjuihin, sähköposteihin tai pikaviestisovelluksiin. Näin varmistat, että tieto esimerkiksi uhkaavasta henkilöstä tai tulipalosta menee heti perille, tai sen että kaikki ovat tietoisia tulevasta huoltokatkosta.
Ominaisuudet kuten äänettömyysasetusten ohittaminen, viestipohjat ja viestien tarkka kohdentaminen tekevät hälyttämisestä entistä vaivattomampaa ja varmempaa. Säästät sekä aikaa että rahaa.
Esimerkiksi Säteilyturvakeskus korvasi aiemmat tekstiviestipohjaiset hälytysjärjestelmänsä Secappilla. Yhtenä syynä tälle olivat kustannukset, jotka Secappia käytettäessä pysyvät kohtuullisina ja tekstiviestipohjaisissa järjestelmissä saattavat nousta merkittävästi lähetettävien viestien määrän kasvaessa. Secappin avulla viestintä sujuu mutkattomasti myös yli organisaatiorajojen.
“Valitsimme Secappin, koska se oli toimivin, turvallisin ja kustannustehokkain vaihtoehto meidän tarpeisiimme.” – Antero Kuusi, valmiuspalveluiden ylitarkastaja, STUK.
Löydä sijaiset työvuoroihin
Monissa organisaatioissa ilmenee usein tarve kutsua sijaisia tai päivystävää henkilöstöä töihin, esimerkiksi sairastapauksissa, ruuhkatilanteissa, onnettomuuksissa tai erilaisissa huoltohenkilökuntaa vaativissa tilanteissa.
Sopivien työntekijöiden löytäminen ei kuitenkaan aina ole helppoa ja soitteluun voi kulua paljon aikaa ja rahaa, joka on suoraan pois vuoroa täyttävän henkilön työajasta. Tilanteessa, jossa jokainen sekunti merkitsee – esimerkiksi sairaalaympäristössä, jossa riittävä määrä henkilökuntaa on varmistettava potilasturvallisuuden kannalta – viivästyksen seuraukset voivat olla vakavia.
Secappin avulla vuorojen täyttäminen on suoraviivaista ja töihinkutsuihin liittyvä viestintä automatisoitua. Vahvistukset vuoron saaneelle ja muille vastaanottajille voidaan automatisoida, jolloin viestinnästä vapautuvan ajan voi käyttää muihin työtehtäviin. Töihinkutsujen vastaanottajat voidaan rajata esimerkiksi tarvittavan osaamisen perusteella. Voit myös kohdistaa vuorot vain heille, jotka haluavat lisävuoroja, jolloin työntekijät tulevat kuulluksi paremmin.
Kalajoen maastopalon syttyessä vuonna 2021 Secapp oli Jokilaaksojen pelastuslaitoksen keino tavoittaa nopeasti henkilöstö ja kutsua heidät paikalle.
”Meillä oli hirmuinen tarve tietysti saada henkilöstö nopeasti paikalle maakunnan 23 paloasemalta. Secapp oli ainoa väylä, jolla henkilöt tavoitettiin nopeasti sekä saatiin takaisin tieto siitä, pystyvätkö he osallistumaan tälle tehtävälle. Lisäksi jaoimme sen kautta koko ajan tilannetietoa. Mitään muuta yhtä toimivaa ja helppoa keinoa meillä ei olisi ollut. Onneksi oli Secapp käytössä” – Harri Huumo, tietoturvapäällikkö, Jokilaaksojen pelastuslaitos
Helpota tietojen hallintaa
Secappin raportointi- ja dokumentaatio-ominaisuuksilla hallitset organisaatiosi tietoja sujuvammin ja pystyt korvaamaan irrallisia digitaalisia tai paperisia dokumentteja. Voit esimerkiksi ylläpitää kohteiden ja laitteiden tietoja turvallisesti ja digitalisoida organisaatiosi toimenpidekortit tarkastuslistoiksi. Myös erilaisiin rutiinitoimenpiteisiin, kuten asennuksiin ja päivittäisiin tarkastuksiin Secappin tarkastuslistat soveltuvat hyvin. Kaikki tämä onnistuu helposti taskussa kulkevalla mobiililaitteella tai tietokoneen selaimen kautta.
Secappin avulla voit viedä myös organisaatiosi valmius- ja varautumissuunnitelmat käytäntöön. Sen sijaan että tietoa toimenpiteistä tai suunnitelmista säilytettäisiin esimerkiksi erillisissä Excel-dokumenteissa, voit hyödyntää Secappin varautumistyökaluja ja täyttää tiedot etukäteen esimerkiksi viestipohjiin ja tarkastuslistoihin. Näin tarvittava tieto on jo valmiiksi yhdessä järjestelmässä, kun yllättävä tilanne sattuu.
Monilla hyvinvointialueilla Secappilla ollaan korvattu Excelin, sähköpostin tai Webropolin kautta aiemmin hoidettu lääkeinventaario ja viikkotarkastukset. Taskussa kulkevaan mobiilisovellukseen voidaan merkitä asiat suoraan ja säästää aikaa sen sijaan, että ne jouduttaisiin kirjaamaan ylös kahteen kertaan – esimerkiksi aluksi muistilapulle, myöhemmin Exceliin. Lisäksi Secapp välittää tiedon puuttuvista tarvikkeista automaattisesti henkilöille, jotka vastaavat niiden täydentämisestä, eli tietoa ei tarvitse lähettää erikseen jotain muuta kautta. Viestintä on sekä turvallista että tehokasta.
Secappin raporttien avulla on muun muassa kerätty tietoa ja rakennettu parempaa tilannekuvaa Covid-19-pandemian aikana Kuopiossa tehohoidon koordinoivassa toimistossa.
“Olemme esimerkiksi keränneet yhteystietoja, tehneet toiminnan suunnittelua potilassiirtojen varalle ja kartoittaneet käytettävissä olevaa välineistöä tehohoidon osalta.” – Eija Vaskelainen, Sari Rahikainen, Sonja Julkunen ja Elina Halonen, tutkimushoitajat, Kuopion yliopistollinen keskussairaala.
Haluatko kuulla lisää?
Heräsikö sinulla lukiessasi ajatuksia siitä, kuinka Secapp voisi auttaa organisaatiotanne? Tai haluatko kuulla lisää Secappin hyödyistä?
Tässä tekstissä käsittelimme jo monia Secappin käyttötapoja, mutta mahdollisuudet eivät suinkaan lopu siihen. Varaa demo, niin mietitään yhdessä miten Secapp voisi tehostaa teidän toimintaanne. Halutessasi voit lukea lisää käyttötavoista täältä.
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, kuinka montaa eri järjestelmää päivittäisessä työssäsi käytät, hallitset ja valvot? Yhä digitalisoituvassa maailmassa niitä varmasti riittää. Päänvaivaa saattaa aiheuttaa järjestelmien yhteensopimattomuus, käyttöön liittyvät ongelmat sekä sopivien järjestelmien valitseminen useiden vaihtoehtojen joukosta. Kuulostaako tutulta?
Entä jos joku kertoisi sinulle, että voit päästä helpommalla? Se nimittäin on mahdollista – useita eri arjen töitä voidaan hoitaa samassa paikassa, niin että järjestelmä itse kertoo sinulle kun jokin on pielessä tai tarvitsee huomiotasi. Kun jotain odottamatonta tapahtuu, päivät ovat kiireisiä tai sinun täytyy olla perillä siitä, mitä organisaatiosi eri osoitteissa milläkin hetkellä tapahtuu, Secapp on pettämätön työparisi.
Tämän artikkelin luettuasi tiedät, miten Secapp voi auttaa organisaatiotasi lyömään monta kärpästä yhdellä iskulla ja korvaamaan monta erillistä järjestelmää yhdellä yhtenäisellä ratkaisulla.
Monta kärpästä yhdellä Secappilla
Keskusteluissa asiakkaamme usein yllättyvät siitä, kuinka montaa järjestelmää Secapp voikaan korvata. Esimerkiksi Suomen lentopelastusseura hoitaa useita tehtäviä, kuten hälyttämisen, raportoinnin ja tehtävien koordinoinnin Secappilla, jotka ilman Secappia täytyisi todennäköisesti hoitaa monen eri järjestelmän kautta.
“Jos meillä ei olisi Secappia, niin meillä pitäisi olla joku muu, ehkä mahdollisesti kaikkiin toimintoihin erikseen. Mitä enemmän on erilaisia sovelluksia jotka toimivat pikkuisen eri tavalla, sen vaikeammaksi tämä homma menee. Nyt kun hoidamme kolme kärpästä yhdellä Secappilla, niin sehän menee mukavasti.” Arto Kupiainen, valmiuspäällikkö, Suomen Lentopelastusseura
Etelä-Savon hyvinvointialueella Secappia on käytetty laajasti esimerkiksi töihinkutsuihin, häiriötilanneviestintään ja yksintyöskentelyn turvaamiseen. Organisaation tavoitteena on ollut löytää yksi järjestelmä jonka kautta voidaan hoitaa mahdollisimman monta asiaa, ja toive on Secappin avulla toteutunut.
“Olemme kokonaisuudessaan olleet tyytyväisiä siihen, että yhdellä järjestelmällä pystytään tekemään monta asiaa. Se helpottaa myös henkilöstöä, kun ei ole useita opeteltavia järjestelmiä. Koska taloudelliset resurssit ovat rajalliset, on entistä tärkeämpää, että käytettävät järjestelmät palvelevat käyttäjiä monipuolisesti ja kustannustehokkaasti.” – Seppo Hujanen, turvallisuuspäällikkö, Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa
Seuraavaksi käymme läpi tarkemmin, kuinka voit hoitaa yhdellä järjestelmällä useita organisaatiosi arjen tehtäviä.
Viesti luotettavasti arjessa ja kriiseissä
Secappin Pikaviestintä on tietoturvallinen vaihtoehto kuluttajien pikaviestisovelluksille, kuten WhatsAppille, Slackille tai Teamsille. Lisäksi se on kustannustehokkaampi tapa viestiä verrattuna tekstiviesteihin ja puhelinsoittoihin. Secappin Meetillä voidaan korvata Teams- ja Google Meet -videoneuvottelut samassa viestintävälineessä jossa arki- ja hätätilaviestintäkin tapahtuvat.
Kaikki Secappissa jaetut tiedot pysyvät aina asiakkaan omistuksessa ja hallinnassa Suomessa sijaitsevilla palvelimilla. Voit siis jakaa rauhallisin mielin erilaista sisältöä, kuten kuvia, tiedostoja ja ääniviestejä. Secappissa voit hallinnoida yhteystietoja keskitetysti sekä määritellä tarkasti, keitä keskusteluihin kuuluu ja mihin tietoihin he pääsevät käsiksi. Voit poistaa tietoja keskitetysti etänä tai estää pääsyn tietyltä laitteelta esimerkiksi laitteen kadotessa. Secappin Chatin avulla myös työviestintä pysyy erillään vapaa-ajan viestinnästä.
DNA on huomannut Secappin keskitetyn käyttäjänhallinnan ja tietoturvallisuuden merkityksen oikeiden henkilöiden tavoittamisen ja viestinnän turvallisuuden kannalta.
“Jos käytössä on monia erilaisia viestintäkanavia, on olemassa riski, että tieto hajaantuu eri paikkoihin. Tällöin yhteystiedot ja yhteyshenkilöt eivät pysy ajan tasalla ja viestintä lipeää helposti muihin chat-sovelluksiin, jotka eivät ole yhtä turvallisia ja ryhmissä voi olla mukana esimerkiksi talosta jo lähteneitä henkilöitä” – Tomas Lång, prosessikehitys- ja viranomaispalveluiden johtaja, DNA
Toisin kuin tekstiviesteissä, puheluissa tai WhatsApp-viesteissä, Secappilla voidaan jakaa myös sensitiivistä tai kriittistä tilannetietoa tietäen, että se pysyy turvassa ja suojassa kolmansilta osapuolilta. Näin pysyt ajan tasalla siitä mitä tapahtuu organisaatiossasi, sen eri toimitiloissa tai muissa tilanteelle olennaisissa organisaatioissa. Kaikki Secappissa tehdyt toiminnot tallentuvat järjestelmään, joten sekä reaaliajassa että tilanteen jälkeen on helppo tarkastella, miten tilanne eteni.
Lue lisää ja katso vertailutaulukko siitä, kuinka tietoturva toteutuu Secappissa verrattuna muihin yleisiin viestintätapoihin.
Varmista ihmisten tavoittaminen
Miten organisaatiossasi välitetään nopeasti koko henkilökuntaa koskevat ilmoitukset tai varmistetaan että tieto hätätilanteesta tavoittaa heti kaikki oleelliset henkilöt?
Secappilla arjessa tiedottaminen ja kriisitilanteessa hälyttäminen onnistuu jopa 90% nopeammin verrattuna perinteisiin puhelu- ja tekstiviestiketjuihin, sähköposteihin tai pikaviestisovelluksiin. Näin varmistat, että tieto esimerkiksi uhkaavasta henkilöstä tai tulipalosta menee heti perille, tai sen että kaikki ovat tietoisia tulevasta huoltokatkosta.
Ominaisuudet kuten äänettömyysasetusten ohittaminen, viestipohjat ja viestien tarkka kohdentaminen tekevät hälyttämisestä entistä vaivattomampaa ja varmempaa. Säästät sekä aikaa että rahaa.
Esimerkiksi Säteilyturvakeskus korvasi aiemmat tekstiviestipohjaiset hälytysjärjestelmänsä Secappilla. Yhtenä syynä tälle olivat kustannukset, jotka Secappia käytettäessä pysyvät kohtuullisina ja tekstiviestipohjaisissa järjestelmissä saattavat nousta merkittävästi lähetettävien viestien määrän kasvaessa. Secappin avulla viestintä sujuu mutkattomasti myös yli organisaatiorajojen.
“Valitsimme Secappin, koska se oli toimivin, turvallisin ja kustannustehokkain vaihtoehto meidän tarpeisiimme.” – Antero Kuusi, valmiuspalveluiden ylitarkastaja, STUK.
Löydä sijaiset työvuoroihin
Monissa organisaatioissa ilmenee usein tarve kutsua sijaisia tai päivystävää henkilöstöä töihin, esimerkiksi sairastapauksissa, ruuhkatilanteissa, onnettomuuksissa tai erilaisissa huoltohenkilökuntaa vaativissa tilanteissa.
Sopivien työntekijöiden löytäminen ei kuitenkaan aina ole helppoa ja soitteluun voi kulua paljon aikaa ja rahaa, joka on suoraan pois vuoroa täyttävän henkilön työajasta. Tilanteessa, jossa jokainen sekunti merkitsee – esimerkiksi sairaalaympäristössä, jossa riittävä määrä henkilökuntaa on varmistettava potilasturvallisuuden kannalta – viivästyksen seuraukset voivat olla vakavia.
Secappin avulla vuorojen täyttäminen on suoraviivaista ja töihinkutsuihin liittyvä viestintä automatisoitua. Vahvistukset vuoron saaneelle ja muille vastaanottajille voidaan automatisoida, jolloin viestinnästä vapautuvan ajan voi käyttää muihin työtehtäviin. Töihinkutsujen vastaanottajat voidaan rajata esimerkiksi tarvittavan osaamisen perusteella. Voit myös kohdistaa vuorot vain heille, jotka haluavat lisävuoroja, jolloin työntekijät tulevat kuulluksi paremmin.
Kalajoen maastopalon syttyessä vuonna 2021 Secapp oli Jokilaaksojen pelastuslaitoksen keino tavoittaa nopeasti henkilöstö ja kutsua heidät paikalle.
”Meillä oli hirmuinen tarve tietysti saada henkilöstö nopeasti paikalle maakunnan 23 paloasemalta. Secapp oli ainoa väylä, jolla henkilöt tavoitettiin nopeasti sekä saatiin takaisin tieto siitä, pystyvätkö he osallistumaan tälle tehtävälle. Lisäksi jaoimme sen kautta koko ajan tilannetietoa. Mitään muuta yhtä toimivaa ja helppoa keinoa meillä ei olisi ollut. Onneksi oli Secapp käytössä” – Harri Huumo, tietoturvapäällikkö, Jokilaaksojen pelastuslaitos
Helpota tietojen hallintaa
Secappin raportointi- ja dokumentaatio-ominaisuuksilla hallitset organisaatiosi tietoja sujuvammin ja pystyt korvaamaan irrallisia digitaalisia tai paperisia dokumentteja. Voit esimerkiksi ylläpitää kohteiden ja laitteiden tietoja turvallisesti ja digitalisoida organisaatiosi toimenpidekortit tarkastuslistoiksi. Myös erilaisiin rutiinitoimenpiteisiin, kuten asennuksiin ja päivittäisiin tarkastuksiin Secappin tarkastuslistat soveltuvat hyvin. Kaikki tämä onnistuu helposti taskussa kulkevalla mobiililaitteella tai tietokoneen selaimen kautta.
Secappin avulla voit viedä myös organisaatiosi valmius- ja varautumissuunnitelmat käytäntöön. Sen sijaan että tietoa toimenpiteistä tai suunnitelmista säilytettäisiin esimerkiksi erillisissä Excel-dokumenteissa, voit hyödyntää Secappin varautumistyökaluja ja täyttää tiedot etukäteen esimerkiksi viestipohjiin ja tarkastuslistoihin. Näin tarvittava tieto on jo valmiiksi yhdessä järjestelmässä, kun yllättävä tilanne sattuu.
Monilla hyvinvointialueilla Secappilla ollaan korvattu Excelin, sähköpostin tai Webropolin kautta aiemmin hoidettu lääkeinventaario ja viikkotarkastukset. Taskussa kulkevaan mobiilisovellukseen voidaan merkitä asiat suoraan ja säästää aikaa sen sijaan, että ne jouduttaisiin kirjaamaan ylös kahteen kertaan – esimerkiksi aluksi muistilapulle, myöhemmin Exceliin. Lisäksi Secapp välittää tiedon puuttuvista tarvikkeista automaattisesti henkilöille, jotka vastaavat niiden täydentämisestä, eli tietoa ei tarvitse lähettää erikseen jotain muuta kautta. Viestintä on sekä turvallista että tehokasta.
Secappin raporttien avulla on muun muassa kerätty tietoa ja rakennettu parempaa tilannekuvaa Covid-19-pandemian aikana Kuopiossa tehohoidon koordinoivassa toimistossa.
“Olemme esimerkiksi keränneet yhteystietoja, tehneet toiminnan suunnittelua potilassiirtojen varalle ja kartoittaneet käytettävissä olevaa välineistöä tehohoidon osalta.” – Eija Vaskelainen, Sari Rahikainen, Sonja Julkunen ja Elina Halonen, tutkimushoitajat, Kuopion yliopistollinen keskussairaala.
Haluatko kuulla lisää?
Heräsikö sinulla lukiessasi ajatuksia siitä, kuinka Secapp voisi auttaa organisaatiotanne? Tai haluatko kuulla lisää Secappin hyödyistä?
Tässä tekstissä käsittelimme jo monia Secappin käyttötapoja, mutta mahdollisuudet eivät suinkaan lopu siihen. Varaa demo, niin mietitään yhdessä miten Secapp voisi tehostaa teidän toimintaanne. Halutessasi voit lukea lisää käyttötavoista täältä.