Takaisinmaksuaika 3kk
Ei erillisiä kuluja soittoringeistä tai tekstiviestikyselyistä. Kustannukset eivät kasva viestien määrän lisääntyessä.
Työajan säästäminen
Automaattinen töihinkutsujen lähettäminen ja niihin liittyvä viestintä vähentää aikaa vieviä puhelu- ja tekstiviestiketjuja.
Nopeampi reagointikyky
Auttaa reagoimaan välittömästi esimerkiksi sairastumisiin lähettämällä kutsuja vapaana oleville työntekijöille.
Asiakkaat
Hekin luottavat Secappiin
Yli 800 organisaatiota varautuu häiriö- ja poikkeustilanteisiin Secappin avulla.
”Eräs hoitajistamme kertoi ettei ole koskaan rakastunut mihinkään sovellukseen, mutta Secappiin hän on.”
Marika Heiskanen, palvelusihteeri, ensihoitokeskus, Etelä-Savon Hyvinvointialue Eloisa
HYÖDYT
Paranna työntekijäkokemusta
Kustannustehokas. Ei erillisiä kuluja soittoringeistä tai tekstiviestikyselyistä. Viestien määrä ei kasvata kustannuksia, vaan ne pysyvät vakiona.
Helpompi työvoimanhallinta. Kohdista töihinkutsut tarvittaville työntekijöille tai heille, jotka haluavat lisävuoroja. Töihinkutsun lähettäjä näkee heti, kun vuoro on täyttymässä. Valitse sopiva työntekijä itse tai anna järjestelmän täyttää vuoro.
- Vähentää työn kuormitusta. Vähentää merkittävästi työn kuormitusta henkilöiltä (esimiehet, vuorovastaavat), joiden vastuulla on löytää työlle tekijät. Vastaanottajia voi olla kymmeniä tai satoja ilman, että työn määrä lisääntyy.
- Parempi työntekijäkokemus. Lähetä töihinkutsuja vain heille, jotka haluavat lisävuoroja. Näin työntekijät tulevat kuulluksi ja pystyvät vaikuttamaan itse siihen, haluavatko ottaa lisävuoroja vai ei.
Töihinkutsu
Mitä Töihinkutsu sisältää?
Secapp tehostaa töihinkutsujen prosessia ja säästää huomattavasti henkilöiden työaikaa. Se helpottaa esimerkiksi sijaisten löytämistä äkillisiin poissaoloihin tai päivystävän henkilöstön tavoittamista. Töihinkutsun lähettäminen onnistuu helposti ja nopeasti mobiilisovelluksella tai selaimesta useaa eri kanavaa pitkin. Järjestelmässä on integraatiomahdollisuus automaattisen yhteystietojen hallintaan.