Secappin tukipalvelu on tarkoitettu pääasiallisesti organisaation pääkäyttäjille ja loppukäyttäjien tulisi ensimmäisenä ottaa ongelmatapauksissa yhteyttä organisaationsa pääkäyttäjään.
Secappin tekninen tuki pääkäyttäjille palvelee arkisin toimistoaikaan sähköpostitse tuki@secapp.fi
Asiakasuutisia
2024:
- Secapp Meet -videoneuvotteluun uusia ominaisuuksia
- Käyttäjien valintaan suodatuksia
- Viestiautomaatio osaamisten perusteella
- Secapp-hälytysten välittäminen muihin järjestelmiin webhookien avulla
- Varatila
- Rekisterinpitäjän organisaatio näkyviin Secappin ryhmäkeskusteluihin
- OneClick-painikkeet näkyviin lukitulle puhelimen näytölle
Vanhemmat uutiset:
- Uusia toiminnallisuuksia ryhmäkeskusteluihin
- Aina-Bluetooth -painikkeet & Secapp
- Dokumentoinnin ja raportoinnin työkalun (MDO) uusi ulkoasu
- Käyttäjäkohtainen tilasto
- Androidin horrostilan ohittaminen
- OneClick-painikkeiden hallinnointi ryhmäkohtaisesti
- Kuolleen miehen kytkin on saatavilla nyt myös iPhonelle
- Tärkeä päivitys iPhone ja iPad laitteiden käyttäjille
- Viestilistan ulkoasua ja sisältöä tullaan muuttamaan informatiivisemmaksi
- OneClick – mobiiliturva tulee olemaan yhdessä paketissa