Anestesiahoitajasta asiakaspalvelun ammattilaiseksi. Niina on syntyperäinen kuopiolainen, joka on avoin uusille mahdollisuuksille – niin hän löysi tiensä myös Secappille.
Niina, kuka olet ja mistä tulet?
– Koulutukseltani olen sairaanhoitaja ja kartuttanut työkokemusta muun muassa anestesiahoitajana Kuopion yliopistollisessa sairaalassa (KYS). Moottipyöräonnettomuuden jälkeen siirryin hallinnollisiin tehtäviin, jossa yhtenä tehtävänäni vastasin Secappin pääkäytöstä KYS:ssä. Vapaa-ajalla aikani kuluu musiikin parissa: laulan ja teen omia kappaleita. Nykyisin harrastan padelin pelaamista. Syntyperältäni olen paljasjalkainen savolainen ja asunut aina Kuopiossa.
Työskentelet Secappin Customer Success Specialistina, mitä kaikkea työsi pitää sisällään?
– Tehtävänkuvani on monipuolinen sekoitus erilaisia asiakaspalvelun tehtäviä asiakkaiden käyttöönottokoulutuksista uuden oppimisympäristön luomiseen. Luonnollisesti työskentelen paljon asiantuntijan roolissa hyvinvointi ja terveysalan asiakkaidemme kanssa.
Millaista Secappilla työskenteleminen on ja mikä on parasta työssäsi?
– Secappilla voi joustavasti aikatauluttaa oman työnsä, joka helpottaa työn sovittamista omaan arkeen. Nykyisessä tehtävässäni pääsen hyödyntämään omia vahvuuksiani sekä aiempaa työkokemusta sairaalamaailmasta. Parasta työssäni on auttaa asiakkaitamme heidän kohtaamissa haasteissaja luoda ratkaisuja, jotka helpottavat heidän arkeaan.
Entä, mitä kenties hieman erikoista haluaisit itsestäsi tai elämästäsi kertoa?
– Minulla on tapana päätyä sattumusten kautta tilanteisiin, joihin ei muuten tulisi lähdettyä. Suhtaudun avoimesti uusiin asioihin ja annan niille mahdollisuuden. Rohkeudella ja puheliaisuudella pääsee pitkälle!
Millaisen vinkin haluat jakaa Secappin käyttäjille vielä tähän lopuksi?
– Secapp taipuu monenlaiseen viestintään ja sen kautta on mahdollista toteuttaa ratkaisuja, joita ei tule heti ajatelleeksi. Esimerkiksi lukuisia työtehtäviä on mahdollista sujuvoittaa ja säästää niihin kuuluvaa aikaa. Kerro siis rohkeasti millaisia tarpeita tai haasteita teillä on työarjessa, niin pystyn auttamaan sinua ratkaisemaan ne Secappin avulla.
Anestesiahoitajasta asiakaspalvelun ammattilaiseksi. Niina on syntyperäinen kuopiolainen, joka on avoin uusille mahdollisuuksille – niin hän löysi tiensä myös Secappille.
Niina, kuka olet ja mistä tulet?
– Koulutukseltani olen sairaanhoitaja ja kartuttanut työkokemusta muun muassa anestesiahoitajana Kuopion yliopistollisessa sairaalassa (KYS). Moottipyöräonnettomuuden jälkeen siirryin hallinnollisiin tehtäviin, jossa yhtenä tehtävänäni vastasin Secappin pääkäytöstä KYS:ssä. Vapaa-ajalla aikani kuluu musiikin parissa: laulan ja teen omia kappaleita. Nykyisin harrastan padelin pelaamista. Syntyperältäni olen paljasjalkainen savolainen ja asunut aina Kuopiossa.
Työskentelet Secappin Customer Success Specialistina, mitä kaikkea työsi pitää sisällään?
– Tehtävänkuvani on monipuolinen sekoitus erilaisia asiakaspalvelun tehtäviä asiakkaiden käyttöönottokoulutuksista uuden oppimisympäristön luomiseen. Luonnollisesti työskentelen paljon asiantuntijan roolissa hyvinvointi ja terveysalan asiakkaidemme kanssa.
Millaista Secappilla työskenteleminen on ja mikä on parasta työssäsi?
– Secappilla voi joustavasti aikatauluttaa oman työnsä, joka helpottaa työn sovittamista omaan arkeen. Nykyisessä tehtävässäni pääsen hyödyntämään omia vahvuuksiani sekä aiempaa työkokemusta sairaalamaailmasta. Parasta työssäni on auttaa asiakkaitamme heidän kohtaamissa haasteissaja luoda ratkaisuja, jotka helpottavat heidän arkeaan.
Entä, mitä kenties hieman erikoista haluaisit itsestäsi tai elämästäsi kertoa?
– Minulla on tapana päätyä sattumusten kautta tilanteisiin, joihin ei muuten tulisi lähdettyä. Suhtaudun avoimesti uusiin asioihin ja annan niille mahdollisuuden. Rohkeudella ja puheliaisuudella pääsee pitkälle!
Millaisen vinkin haluat jakaa Secappin käyttäjille vielä tähän lopuksi?
– Secapp taipuu monenlaiseen viestintään ja sen kautta on mahdollista toteuttaa ratkaisuja, joita ei tule heti ajatelleeksi. Esimerkiksi lukuisia työtehtäviä on mahdollista sujuvoittaa ja säästää niihin kuuluvaa aikaa. Kerro siis rohkeasti millaisia tarpeita tai haasteita teillä on työarjessa, niin pystyn auttamaan sinua ratkaisemaan ne Secappin avulla.