Secapp – työhönkutsut, pikaviestit ja suuronnettomuuksien hallinta yhdellä työkalulla
Lähes kaikki Suomen hyvinvointialueet luottavat Secappiin. Sen avulla hoidetaan päivittäin henkilöstön tietoturvallista pikaviestintää, varautumista ja hälytyksiä, työvuorojen ja keikkojen täyttöä sekä raportointia.
Secapp on helposti käyttöön otettava ratkaisu kaikenkokoisille terveydenhuolto-organisaatioille – yksittäisistä sairaaloista ja terveyskeskuksista aina kansalliselle tasolle asti.
Helpota työhönkutsua ja raportointia
Secappin avulla automatisoit työhönkutsut, täytät raportit puhelimella ja konsultoit potilaskäyntejä turvallisen videoyhteyden kautta.
Varaudu ja paranna turvallisuutta
Luo valmiita viestipohjia ja hälytä työntekijöitä saatavuuden ja osaamisen perusteella. Paranna yksin työskentelevien turvallisuutta OneClick-painikkeiden avulla.
Hälytä sekunneissa ja lyhennä vasteaikaa
Hälytä ja tavoita kymmeniä, satoja tai tuhansia ihmisiä sekunneissa. Viestit huomataan, ja saat vastaanottajien kuittaustiedot nopeasti.
Mikä Secapp on?
Secappin kriittisen viestinnän järjestelmä varmistaa nopean ja täsmällisen tiedonkulun sosiaali- ja terveydenhuollossa, säästäen merkittävästi työaikaa arjessa.
Sen avulla varaudut tehokkaasti poikkeustilanteisiin ja lyhennät vasteaikoja. Järjestelmä on helppo ottaa käyttöön, sillä se toimii suoraan olemassa olevilla laitteilla ilman erillisiä laitehankintoja. Lisäksi Secapp on yhteensopiva viranomaisverkon kanssa.
Esimerkiksi COVID-19-pandemian aikana Secapp on tukenut sairaaloita, ambulanssipalveluita ja terveysministeriöitä terveydenhuollon ammattilaisten ja muiden resurssien hälyttämisessä ja koordinoinnissa.
Secappin avulla on myös luotu tilannekuvia sairaaloiden ja alueiden tasolla, kuten tehohoitopaikkojen, potilaspaikkojen ja suojavarusteiden määristä.