Liitteet-näkymässä voi hallita organisaation liitetiedostoja. Olemassa olevia liitteitä voi poistaa käyttämällä liitteen vieressä olevaa ruksi-ikonia, kun taas muokkaaminen onnistuu kynä-ikonilla. Liitteitä taas voi lisätä toiminnoilla:
- Lisää uusia liitetiedostoja: Lisää uusia liitetiedostoja kategoriaan.
- Lisäys sähköpostilla: Näyttää sähköpostiosoitteen, johon lähettämällä liitteellisen sähköpostin, voi lisätä liitteitä kategoriaan. Tämä vaihtoehto löytyy vain itse luoduista kategorioista tai alakategorioista.
Omalle laitteelle liitetiedoston lataaminen onnistuu klikkaamalla haluttua liitettä.
Jotta liitetiedostojen ryhmitteleminen olisi mahdollista, on Liitteet-näkymä jaettu useampiin eri kategorioihin, joista valmiina on olemassa Yleiset liitteet ja Omat tiedostot -kategoriat, mutta myös uusia kategorioita voi luoda. Valmiiksi luotuja kategorioita voi muokata rajoitetusti eikä esimerkiksi niiden uudelleen nimeäminen ole mahdollista. Yleisesti kategorioita voi kuitenkin hallita toiminnoilla:
- Lisää alakategoria: Lisää uuden alakategorian.
- Muokkaa kategoriaa: Muokkaa kategorian tietoja kuten sen nimeä ja kuvausta.
- Nimeä uudelleen: Nimeää kategorian uudelleen.
- Poista: Poistaa kategorian.
- Kopioi: Kopioi kategorian.
Lisäksi kategorian sisällön voi piilottaa tai paljastaa klikkaamalla sen otsikkoa.
Omat tiedostot -kategoriasta on huomioitavaa, että järjestelmä käyttää sitä massaraporttien yhteydessä. Jos esimerkiksi asetetaan massaraportti tapahtumaan tausta-ajona, niin massaraportin valmistuttua tulos ilmestyy Omat tiedostot -kategoriaan. Tästä enemmän kuitenkin osiossa Kohteet > Massatyökalut.